четвртак, 23. октобар 2014.

Roze, mmm :*

 Cao dragi moji, stize polako zima i ledeno je, ali ja se i dalje oblacim kao da je prolece.Kao i uvek.Danasnji outfit je dosta obican i jednostavan, ali ja se u ovome mnogo prijatno i lepo osecam.:*
Obukla sam dugacak sivi duks, vama se cini da nije topao, ali on je veoma mekan i bas me lepo ugreje uvek kada ga obucem.
 Nove airmax patike ne skidam.Uvek kada kupim nesto novo, trudim se da ga iznosim tih mesec dana, jer kasnije zaboravim i da imam tu stvar, u ovom slucaju makserice.Obozavam ih i kombinujem ih u sve.
 Ovaj put sam ih iskombinovala uz roze pantalone i roze majicu.I stavila sam jednu skroz sportsku crnu nike torbu.



Nadam se da vam se ovaj post svideo, ako jeste ocekujem vase komentare.Ljubim vas, novi post veoma brzo.Caooooo <3

4 коментара: