петак, 7. новембар 2014.

My MakeUp

 Caoo.U ovom postu cu vam pokazati moju smiknu.
 Moje dve omiljene stvari su ovaj puder i baby lips.Puder je Maybelline Affinitone-40 fawn.Moj je najtamniji i ovaj puder preporucujem svima, jer jee mnogo dobar i ne masti kozu uopste.I bukvalno sve prekriva.Bez mog baby lipsa nigde.Obozavam ga.Mnogo lepo mirise i savrsen je, prosto.;)
 Ovo je cetkica za puder.Iz avona je.Ja ne volim bas toliko cetkice jer pola pudera ostane na njima i vise volim da ga nanosim prstima.Ali ova cetkica mi je jedna od boljih, koje sam imala.
 Rumenilo i cetkica.Rumenilo iz avona,a cetkicu ne znam gde sam kupila.Bas je dosta dugo imam.

 Ovaj puder je dosta svetliji i njega stavljam uglavno ispod ociju..
 E sad senkee.Ove dve senke koristimo svakodnevno,uglavnom preko dana.Jedna je CLINIQUE,a druga FLORMAR.
 Ovo su senke iz avona.I njih bas dosta koristim, nove su mi.Svidja mi se jer nisu mnogo jake.
 A ove senke ne koristim skoro uopste, osim ove RIMEL paletice, crno-sivo-bele senke.
 Najbolja cetkica.Nju koristim za precizno stavljanje senki i za ajlajner.
 Ova maskara je is Orifflame-a i nisam nesto bas odusevljena.
 Ajlajner sa tankom cetkicom.
 Olovke za obrve.Tamnija i svetlija.
 Olovke za usta.Samo jedna polovina.
 Za ovaj karmin me je dosta vas pitalo.Najbolji karmin.Nyx-ov je i nema potrebe da ga stalno mackate, vec samo jednom i on ce vam trajati celo vece.Mat je.I olovka koja ide uz karmin.Isto je NYX-ova.
 Avon karmin.Samo sam ga jednom stavljala.Na slici je dosta tamniji.Inace, to je jako ljubicasta boja.
 Jos jedan Avon karmin.Njega jos nijednom nisam stavila.Braon je.
 I ovo je jedan obican krem karmin.Stavljala sam ga dok nisam kupila baby lips, a sad vise uopste ne.
Nadam se da vam se svideo post.Ljubim vas:*

Нема коментара:

Постави коментар