уторак, 4. новембар 2014.

Zmijonosac.:(

 Dobro vece.Nakanila sam se i da objavim novi post.Lap top mi u poslednje vreme mnogo koci, a mene mrzi,a i nemam mnogo vremena da cekam da mi se ucitaju slike.Tako da znate da nije do mene.Pa, da predjemo na outfit.
 Obuklam sam helenke, koje imaju po sebi neki veoma poseban zmijski print.Uz to sam kombinovala krem dzemper, koji ne mozete dobro da vidite.Obula sam braon, moje cuvene UGG.Preko crnu zimsku jaknu, koju imam dosta dugo i stalno je nosim.A tu je i moja ogromna "putnicka" torba.I kao dekoraciju, stavila sam krem veliki sal.



 Da li ste videli novi horoskop? Imamo novi znak.Zmijonosac, to sam ja u horoskopu.Nisam vise strelac.Hahaha :D Mozete novi horoskop da vidite na Prvoj Srpskoj Televziji, naravno na netu.






 I konacno vas upoznajem sa mojom macom, koju mnogo volim.I sada ne bih znala, sta bih bez nje.Uskoro cu objaviti i jedan post samo sa njenim slikama.Zove se Cici<3
Nadam se da vam se ovaj outfit svideo, ako jeste, naravno komentarisite ga.Ljubim vass:** Novi post veoma brzo!

2 коментара: